Introductie

Ben je toe aan een volgende stap in jouw (commerciële) carrière? Ben je gemotiveerd om zowel zelfstandig als met collega’s inkoopprocessen en –vraagstukken in de zorg op te pakken? Wil jij als Inkoopprofessional impact maken voor de zorg? Ben jij ook nog eens betrokken, ondernemend en een verbinder? Dan is de functie Consultant Inkoop bij Intrakoop écht iets voor jou!


Functie

Namens Intrakoop zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Consultant Inkoop. In deze functie houd jij je bezig met allerlei inkoopvraagstukken voor de leden (aangesloten zorgorganisaties) van Intrakoop. Bij inkoopvraagstukken kun je denken aan het op orde brengen van contracten, het uitvoeren van spend-analyses, het inrichten van Purchase to Pay systemen, het ondersteunen of begeleiden van inkooptrajecten en het uitvoeren van alle overige (operationele) inkoopwerkzaamheden.

Jij bent daarnaast aanspreekpunt voor leden en leveranciers, begrijpt hun behoeften en weet waar deze vandaan komen. Je verzamelt kennis van productgroepen, diensten en de leveranciers die hieraan gekoppeld zijn en wisselt deze kennis uit met de leden van Intrakoop. Je weet met jouw (inkoop)kennis de beste match tussen leverancier en lid te vinden!

Om je thuis te laten voelen bij Intrakoop, krijg je een uitgebreide inwerkperiode. Tijdens deze inwerkperiode leer je al jouw collega’s kennen en ga je ook minimaal één keer met een senior of managing consultant mee voor een bezoek aan een aangesloten zorgorganisatie. Op deze manier krijg je een 360 graden beleving van de werkwijze van Intrakoop, welke vraagstukken er bij de leden leven. Hierdoor word je klaargestoomd om jouw opdrachten zelfstandig uit te kunnen voeren. Spannend? Dat is niet nodig, bij Intrakoop ben je nooit alleen. Er staat altijd een team voor je klaar waarmee je kunt sparren en je wordt tijdens jouw opdrachten ook goed begeleid.

Aanbod

  • Een functie voor 36 uur per week waarin je jezelf steeds kan blijven uitdagen (en wordt uitgedaagd!) om te groeien tot een volwaardige en zelfstandige inkoopprofessional;
  • Goede thuiswerkfaciliteiten, aangevuld met een thuiswerkvergoeding;
  • Leuke en gezellige activiteiten zoals borrels en wandelcompetities, georganiseerd door de eigen personeelsvereniging;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een laptop, werktelefoon(vergoeding) en er wordt een auto of mobiliteitsvergoeding ter beschikking gesteld;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een salaris conform CAO-ziekenhuizen, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Naast jouw salaris ontvang je vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,3%);
  • In eerste instantie een contract van één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.

Functie-eisen

  • Je hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in de zorg;
  • Je bent in het bezit van minimaal een HBO- diploma richting bijvoorbeeld Facility Management, Hospitality of Bedrijfskunde;
  • Je bent analytisch en projectmatig sterk onderlegd;
  • Je bent ondernemend, commercieel én sociaal vaardig;
  • In stressvolle situaties behoud jij je kritische blik en blijf je doorzettingsvermogen tonen;
  • Je vindt het niet erg om te reizen binnen Nederland.

Organisatie

Intrakoop is dé grootste inkoopcoöperatie binnen onze gezondheidszorg. Er zijn circa 550 zorginstellingen uit alle zorgsectoren bij hen aangesloten die meer dan 7.000 locaties vertegenwoordigen. Zij werken voor en bij algemene ziekenhuizen, academische ziekenhuizen, zorginstellingen, verpleeg- en verzorgingshuizen en instellingen voor gehandicaptenzorg en geestelijke gezondheidszorg. De kracht van Intrakoop is om, vanuit kennis en ervaring, namens haar leden contracten af te sluiten met leveranciers. Hierdoor bereiken zij belangrijke synergiën als het gaat om inkoopkennis- en ervaring, inkoopproces, inkoopvolume, en hierbinnen voor elk lid individuele keuzevrijheid tussen en in contracten. Zo ontstaat er maatwerk, flexibiliteit en waarde binnen elk contract.

Intrakoop heeft veel kennis, ervaring en expertise van verschillende domeinen, te weten eten & drinken, energie, ICT, inrichting & kantoor, schoonmaak & textiel, personeel, medisch & farmacie en duurzaamheid.

Inlichtingen

Neo-Mundo is een search en adviesbureau in de zorg en werft de junior consultants. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marnix Jager of Sarina de Jong, consultants bij Neo-Mundo via 010 – 76 00 985 of info@neo-mundo.nl

Sollicitatie

Solliciteren doe je door uiterlijk maandag 6 juni een CV en motivatie achter te laten. De procedure bestaat uit twee gesprekken en een e-assessment bij Neo-Mundo. De kandidaten die het beste aansluiten qua kennis, ervaring en persoonlijkheid gaan verder op gesprek bij Intrakoop.


Solliciteren