Neo-Mundo

Ingevuld | Interim Rayonmanager Welzorg – Almere

Introductie

Wil jij tijdelijk meebouwen aan de toekomst van Welzorg? Ben jij bewezen succesvol als interim leidinggevende en kan je als geen ander een transitie soepel en met resultaat laten verlopen? Geniet jij ervan om mensen te laten groeien in hun klantgerichtheid en vakmanschap, te schakelen op diverse niveaus en een ‘can do’ gevoel te creëren? Draai jij je hand niet om voor organisatie brede projecten om de transitie te ondersteunen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Welzorg is gespecialiseerd in verkoop, advies, service, aanpassing en verhuur van hulpmiddelen voor mensen met een functiebeperking of mobiliteitsprobleem. De belangrijkste opdrachtgevers zijn gemeenten, zorgorganisaties, zorgverzekeraars en particulieren.

Welzorg heeft een platte, decentrale organisatiestructuur met een informele sfeer en een uitdagend werkklimaat. Bij Welzorg staat open communicatie en betrokkenheid voorop. Welzorg telt circa 950 medewerkers en maakt onderdeel uit van de Louwman Groep. Voor meer informatie ga je naar https://www.welzorg.nl/.

Functie

Welzorg is een commerciële organisatie in transitie naar een steeds meer klantgerichte en toekomstbestendig organisatie. Welzorg gaat de klantcontactorganisatie, planning en logistieke activiteiten van alle regio’s op één centrale locatie organiseren. Dit om de klant en de lokale teams zo effectief mogelijk te ondersteunen vanuit één centrum. We zoeken daarom per direct een interim Rayonmanager die de verbindende schakel is tussen medewerkers, klanten en het dagdagelijks relatiebeheer binnen het rayon.

Als interim Rayonmanager ben je tijdelijk accountmanager en leidinggevende, verantwoordelijk voor het resultaat van een rayon. Je begeleidt nieuwe processen en geeft leiding aan alle medewerkers die direct klantcontact hebben, zoals de adviseurs en de servicemonteurs. Terwijl zij de klant bezoeken voor een advies of rolstoelpassing onderhoud jij de relaties met bijvoorbeeld gemeenten, ergotherapeuten of andere aanspreekpunten binnen zorgorganisaties. Tevens ondersteun je de medewerkers. Je bent zowel extern als intern echt een bruggenbouwer en verbinder.

We zoeken een interimmanager met succesvolle ervaring bij commerciële organisaties in transitie. Je begrijpt dat reorganiseren hand in hand gaat met ontwikkelen en overziet als geen ander wat er nodig is. Je bent in staat teams aan de hand te nemen, rust en kwaliteit te bewaken en te sturen op (sales)ontwikkelingen en KPI’s. Je bent pragmatisch ingesteld, daadkrachtig in je beslissingen en weet, ook onder druk, veerkracht te tonen. Je bent daarnaast ook een goed projectmanager.

Kerntaken
• Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van commerciële en operationele doelen in je rayon.
• Je onderhoudt contacten met klanten en mogelijke prospects.
• Je coacht, begeleidt en ondersteunt je medewerkers bij de transitie, zodat zij tot optimale prestaties komen.
• Je bewaakt contractafspraken en bent verantwoordelijk voor relatiebeheer.
• Je bent omzetverantwoordelijk voor je rayon en werkt op basis van jaarplannen en budgetten.
• Je ondersteunt de regiomanager indien nodig in het kader van de reorganisatie bij opdrachten of Projecten.
• Je adviseert gevraagd en ongevraagd de Regiomanager over het optimaliseren van de landelijke processen, vereenvoudigen van afspraken met opdrachtgever en onderhoudt goede contacten met het centrum in Raamsdonksveer.

Functie eisen

• Bewezen succesvol in het herpositioneren, veranderen en ‘toekomst-proof’ maken van een organisatie, bij voorkeur in soortgelijke dynamische klantgerichte zakelijke omgevingen.
• Je bent een People manager die de teamleden zoveel mogelijk in hun kracht houdt, ondanks alle veranderingen.
• De klant staat bij jou te allen tijde centraal en je bent gesprekspartner op alle niveaus.
• Je bent ondernemend, commercieel en bedrijfsmatig.
• Je weet een goede balans te vinden tussen resultaat, mens- en procesgerichtheid.
• Je bent betrokken en gaat door tot je werk af is, de KPI’s zijn behaald en zowel je klant als je medewerker tevreden is.
• Je bent een doorzetter, wil graag winnen en weet op een natuurlijke manier relaties aan te gaan en te onderhouden.
• Je bent in staat teams te bouwen en hebt passie voor de klanten van Welzorg.

Aanbod

Een afwisselende opdracht waarbij je veel vrijheid krijgt om zelfstandig te opereren. Het betreft een opdracht voor 6 maanden voor 3 à 4 dagen in de week. Bij voorkeur in loondienst, ZZP-er of via payroll. Gebruik van een lease-auto is mogelijk.

Inlichtingen

Neo-Mundo is een advies & werving- en selectiebureau voor midden en hoger personeel in de zorg en meer en werft deze Interim manager voor Welzorg. Voor meer informatie neem je contact op met Neo-Mundo, via 010-7600985 of via info@neo-mundo.nl.

Sollicitatie

Solliciteren doe je door vóór 15 april je CV en scherp tarief achter te laten via de volgende link: (button solliciteren rechts onderin). Een assessment maakt mogelijk onderdeel uit van de procedure.

Solliciteren