Introductie
Heb je affiniteit en ervaring met professionele dienstverlening, de hotel- en/of vrijetijdsbranche, en wil je je voor de volle 100% inzetten voor een pracht Woon-Zorgcomplex? Snap je wat er bedoeld wordt met het belang van Welbevinden en goede Dienstverlening? Ben je een echte teamplayer met een krachtige persoonlijkheid, die goed verbindingen kan leggen om samen resultaten te boeken? Sta je open voor uitdagingen en ben jij in staat de klant het ‘thuis-gevoel’ te geven?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functie
Voor de locatie Schiehoven zijn wij per direct op zoek naar een Manager Diensten & Welzijn.
Als Manager Diensten & Welzijn ben je verantwoordelijk voor:
– De dienstverlening van de receptie, schoonmaak, eten en drinken en de huisvesting;
– Plus het verzorgen, samen met professionals, vele vrijwilligers en ook mantelzorgers, van een activiteitenprogramma om de klanten een prettige en zinvolle dag te bezorgen.
Concreet houdt dit in dat:
– Je visie hebt op, en oog voor de doelgroep, ouderen die persoonlijke verzorging en verpleging nodig hebben of revalideren;
– Je bouwt aan een gezonde bedrijfsvoering gericht op zowel het financiële- als het kwalitatieve resultaat;
– Je overzicht houdt op het optimaliseren van kwaliteit van dienstverlening en nadenkt over verbeteringen, waarbij de vraag van de klant voorop staat;
– Je dit kan omzetten in strategie en beleid;
– Je verantwoordelijk bent voor de uitvoering van veranderprocessen, het implementeren en evalueren van operationeel beleid en het actief betrekken van medewerkers bij deze processen;
– Je medewerkers op enthousiaste wijze weet te faciliteren en te motiveren hun werk professioneel en zelfstandig uit te voeren;
– Je tenslotte de positie van Aafje Schiehoven onder de aandacht brengt en vertegenwoordigt in de nabijgelegen ketens en netwerken.
Als Manager Diensten & Welzijn ben je verantwoordelijk voor:
– De dienstverlening van de receptie, schoonmaak, eten en drinken en de huisvesting;
– Plus het verzorgen, samen met professionals, vele vrijwilligers en ook mantelzorgers, van een activiteitenprogramma om de klanten een prettige en zinvolle dag te bezorgen.
Concreet houdt dit in dat:
– Je visie hebt op, en oog voor de doelgroep, ouderen die persoonlijke verzorging en verpleging nodig hebben of revalideren;
– Je bouwt aan een gezonde bedrijfsvoering gericht op zowel het financiële- als het kwalitatieve resultaat;
– Je overzicht houdt op het optimaliseren van kwaliteit van dienstverlening en nadenkt over verbeteringen, waarbij de vraag van de klant voorop staat;
– Je dit kan omzetten in strategie en beleid;
– Je verantwoordelijk bent voor de uitvoering van veranderprocessen, het implementeren en evalueren van operationeel beleid en het actief betrekken van medewerkers bij deze processen;
– Je medewerkers op enthousiaste wijze weet te faciliteren en te motiveren hun werk professioneel en zelfstandig uit te voeren;
– Je tenslotte de positie van Aafje Schiehoven onder de aandacht brengt en vertegenwoordigt in de nabijgelegen ketens en netwerken.
Aanbod
Een afwisselende en uitdagende opdracht voor 32-36 uur voor een periode van tenminste 6 maanden in een ouderenzorg organisatie in ontwikkeling.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven kandidaat. Daarbij hoort vanzelfsprekend affiniteit en aantoonbare ervaring met de ouder wordende mens en managementervaring, opgedaan in bijvoorbeeld het hogere hotelsegment. Daarnaast:
– Heb je een opleiding HBO-Facility Management, Hogere Hotelschool of vergelijkbaar, aangevuld met een hogere managementopleiding, afgerond;
– Heb je kennis van of aantoonbare affiniteit met de te leveren diensten binnen een zorgorganisatie, op zowel facilitair als welzijnsgebied;
– Heb je ervaring in het leidinggeven aan teams met diversiteit aan disciplines, waarbij je een coachende en inspirerende stijl nastreeft;
– Zie je kansen, denk je in mogelijkheden, ben je doortastend en daadkrachtig;
– Heb je een flexibele instelling: je past je makkelijk aan in wisselende omstandigheden en werkzaamheden;
– Ben je samenwerkings- en resultaatgericht;
– Beschik je over uitstekende management- en sociale vaardigheden;
– Heb je een sterk analytisch vermogen.
– Heb je een opleiding HBO-Facility Management, Hogere Hotelschool of vergelijkbaar, aangevuld met een hogere managementopleiding, afgerond;
– Heb je kennis van of aantoonbare affiniteit met de te leveren diensten binnen een zorgorganisatie, op zowel facilitair als welzijnsgebied;
– Heb je ervaring in het leidinggeven aan teams met diversiteit aan disciplines, waarbij je een coachende en inspirerende stijl nastreeft;
– Zie je kansen, denk je in mogelijkheden, ben je doortastend en daadkrachtig;
– Heb je een flexibele instelling: je past je makkelijk aan in wisselende omstandigheden en werkzaamheden;
– Ben je samenwerkings- en resultaatgericht;
– Beschik je over uitstekende management- en sociale vaardigheden;
– Heb je een sterk analytisch vermogen.
Organisatie
Aafje is een ouderenzorgorganisatie in regio Zuid-Holland. Momenteel werken bij Aafje 5000 medewerkers en 1500 vrijwilligers. Zij bieden zorg bij klanten thuis, in verzorgings- en verpleeghuizen en in zorghotels. Dat doen ze in Rotterdam, Barendrecht, Albrandswaard, Ridderkerk, Dordrecht, Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht.
Inlichtingen
Neo-Mundo is een advies en searchbureau in de zorg en werft de manager Diensten en Welzijn. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mijke Eggink, directeur van Neo-Mundo, via 010-7600985 of info@neo-mundo.nl.
Reageren op deze vacature is niet meer mogelijk. Bekijk onze Vacature pagina voor een overzicht van actuele vacatures.