Manager Wonen & Zorg a.i. met affiniteit voor Bedrijfsvoering

Introductie

Ben jij bewezen succesvol als interimmanager in de (thuis)zorg? Heb jij affiniteit met alle aspecten van de bedrijfsvoering? Vind je het leuk om zowel strategisch als operationeel bezig te zijn? En ben je per direct beschikbaar voor 32 uur?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Namens Argos Zorggroep zoeken wij per direct extra capaciteit voor de functie van Manager Wonen & Zorg op het gebied van thuiszorg.
Bij Argos Zorggroep worden de woonzorggroepen (ca. 260 fte) aangestuurd door een tweekoppig managementteam die samen verantwoording afleggen aan de regiomanager, te weten de Manager Wonen & Zorg en de Manager Bedrijfsvoering. De thuiszorg wordt normaliter ook in deze constructie aangestuurd, maar zal nu vrijwel volledig onder de verantwoordelijkheid van de Manager Wonen & Zorg a.i. vallen.

Als Interim Manager Wonen & Zorg zul jij je dus specifiek op de thuiszorg gaan richten. Vanwege de Coronacrisis zullen hierin noodzakelijke aanpassingen nodig zijn. In deze functie stuur je de medewerkers binnen de thuiszorgteams aan, ben je verantwoordelijk voor het roosteren en plannen van de medewerkers, en neem je hen mee in deze veranderingen. Zichtbaarheid is dan ook een belangrijk component binnen deze functie.
Daarnaast zul je jouw ervaring als interimmanager inzetten ter aanvulling van het regiomanagementteam.

Concreet houdt dit in dat:
• Je leidinggeeft aan met name de thuiszorg medewerkers;
• Je lid bent van het regiomanagementteam;
• Je verantwoordelijk bent voor kwalitatieve en kwantitatieve personele bezetting, rekening houdend met zorgzwaarte;
• Je verantwoordelijk bent voor het proces van de uitvoering van zorg binnen de gestelde kwaliteitsdoelstellingen (kwalificaties, protocollen, registraties, dossiervorming en administraties);
• Je zowel strategisch als operationeel aan de slag gaat.

Functie eisen

• Je hebt ruime ervaring op het gebied van thuiszorg;
• Je hebt een sterke affiniteit met bedrijfsvoering in de zorg;
• Je hebt ervaring met roostering en plannen;
• Je bent bewezen succesvol als interim leidinggevende in een organisatie in ontwikkeling;
• Je hebt kennis van ICT, informatiemanagement, huisvesting, inkoop en cliënt/financiële administratie;
• Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
• Je hebt een sterk organisatorisch vermogen.

Aanbod

Een afwisselende en uitdagende opdracht voor 32 uur voor een periode van 3 tot 4 maanden in een ouderenzorgorganisatie in ontwikkeling.

Organisatie

Argos Zorggroep biedt deskundige zorg, behandeling en gezelligheid aan ouderen. Dit doen zij bij hen thuis of in een van de huizen voor verzorging en/of revalidatie in Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Spijkenisse, Hoogvliet, Poortugaal en Rhoon.

Werken bij Argos Zorggroep, betekent werken volgens de werkwaarden liefdevol, deskundig, verbindend, vindingrijk en kleurrijk. Iedere dag werken ze samen aan hun klantbelofte “Liefdevolle zorg, met toewijding en plezier”.

Inlichtingen

Neo-Mundo is een advies- en searchbureau in de zorg en werft de Interim Manager Bedrijfsvoering. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sarina de Jong, consultant bij Neo-Mundo via 010-7600985 of info@neo-mundo.nl.

Sollicitatie

Solliciteren kan door vóór maandag 6 april een CV en een scherp (ZZP)tarief- of salarisindicatie achter te laten.

Reageren op deze vacature is niet meer mogelijk. Bekijk onze Vacature pagina voor een overzicht van actuele vacatures.

2020-06-04T19:20:17+01:0006-04-2020|