Introductie

Ben jij een brede adviseur financiën die ernaar uitkijkt de rechterhand van de manager te zijn?
Denk je graag mee met je collega’s om financiële processen te verbeteren en heb je een overkoepelende blik? Ben je daarnaast analytisch een ster en heeft de dynamiek in de zorg je interesse?

Lees dan verder!

Functie

Als adviseur kom je te werken op de afdeling Financiële Service Organisatie (16 mensen), samen met je collega-adviseurs en de medewerkers financiën. De afdeling FSO bewaakt de registratie en zorgt voor tijdige, volledige en juiste oplevering van diverse financiële rapportages. Dit gebeurt door het efficiënt organiseren van de registratie en controle van declaraties en financiële transacties.

De Senior Adviseur Financiën die we zoeken is het liefst een breed in te zetten duizendpoot, een echte financial. Wellicht heb je nog geen management ervaring, maar je bent absoluut deskundig genoeg om rechterhand en vraagbaak voor de afdeling te zijn. Je kennis reikt van financiële administratie tot zorgadministratie en van debiteuren tot business control.

Naast je brede kennis duik je graag de inhoud in. Je kunt denken in processen, risico’s en modellen. Door je overkoepelende blik maak je scherpe analyses. Je bent een kei in procesverbetering en hebt creatieve ideeën hoe bijvoorbeeld een maandrapportage sneller en accurater opgeleverd kan worden. Het is hier belangrijk om zorg te dragen voor draagvlak bij de zorggroepen en de afdeling voor de implementatie van het beleid. Je moet dus goed kunnen overtuigen en flexibel zijn!

Aanbod

• Een baan bij een dynamische maatschappelijke organisatie waar je echt het verschil kan maken!
• Een prettige, informele werksfeer waarbij collegialiteit hoog in het vaandel staat.
• Je werkplek is op een centrale en geheel nieuwe locatie in Tilburg
• Flexibele werktijden
• Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden
• De functie wordt, afhankelijk van ervaring, gewaardeerd in FWG 60 CAO GGZ, maximaal EUR 4287,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur). Het aantal uur per week is bespreekbaar (maar in ieder geval tussen de 28u en 36u)

Functie-eisen

• Je bent een ervaren financieel adviseur of controller, bij voorkeur in de zorgsector, bank- of verzekeringswezen of een consultancy bureau
• Je beschikt over Academisch/HBO+ werk- en denkniveau
• Minimaal 5 jaar werkervaring waarbij je ervaring hebt opgedaan inzake (financiële) administratie
• Je hebt ervaring met het ontwerpen en bewaken van financiële processen met behulp van AO/IC en procesmanagement
• Je weet financiële maar ook niet-financiële risico’s inzichtelijk te maken door deze te identificeren, te analyseren en te kwantificeren
• Je bent een stabiele persoonlijkheid in de sterk veranderende omgeving;
• Vergevorderde kennis van Excel

Kerntaken
• Het optimaliseren van administratieve processen zoals verbeteren van de maandcyclus en zorgdragen voor een juiste boekingsgang
• Vraagbaak voor collega’s
• Het uitvoeren van risicoanalyses en het adviseren van verbeteracties
• Stelt op en bewaakt de uitvoering van het financieel beleid
• Het (mede) opstellen en analyseren van financiële en overige rapportages
• Zorgdragen voor een juiste vastlegging, analyses en externe verantwoording van verschillende financieringsstromen

Organisatie

GGz Breburg is een specialistische GGZ-zorgaanbieder in Midden- en West-Brabant. GGz Breburg biedt de best passende specialistische behandeling en ondersteuning. Ruim 1.800 medewerkers en 250 vrijwilligers zetten zich dagelijks in voor ongeveer 11.000 cliënten per jaar.

Financiën bestaat uit vier afdelingen; Business Control (BC), Financial Control (FC), Financiële Service organisatie (FSO) en Zorgverkoop en Proces Ondersteuning (ZPO). De afdelingen zijn in ontwikkeling naar een nieuwe manier van dienstverlening aan de organisatie als serviceverlener, kenniscenter en bewaker van kaders.

‘Maak de draai en ga vooruit …samen vinden we die weg’. Een zin uit onze belofte aan de cliënt ‘Het leven de baas blijven.’ Hoe kunnen wij jou inspireren om met ons mee te werken aan deze belofte? Een eerste gesprek met ons, om mee te beginnen?

Inlichtingen

Neo-Mundo is een advies en werving- en selectiebureau voor midden en hoger personeel in de zorg en meer en werft de functie voor GGZ Breburg. Voor meer informatie neem je contact op met Neo-Mundo, op 010-7600985 of via info@neo-mundo.nl.

Reageren op deze vacature is niet meer mogelijk. Bekijk onze Vacature pagina voor een overzicht van actuele vacatures.