Introductie

Voor Welzorg zijn wij op zoek naar een Teammanager Binnendienst met verstand van klantcontact, administratieve processen, maar vooral ook van het ondersteunen van teams in transitie.
Het betreft een opdracht van 6 maanden, voor ongeveer 40u per week.

Functie

•Je ondersteunt de medewerkers bij recent in gang gezette grote veranderingen en verplaatsing van werkzaamheden en bewaakt en stimuleert de kwaliteit van de werkzaamheden. De winkel blijft open tijdens de verbouwing en zal stapsgewijs worden afgebouwd naar een andere locatie.
•Je bent verantwoordelijk voor het offreren, verwerken, en begeleiden van de verkoop-, en leveropdrachten, opdat deze tijdig en correct uitgevoerd worden en de klant efficiënt geholpen kan worden.
•Je zorgt voor een optimale samenwerking en communicatie in je team en tussen het team en collega’s. Lost eventuele problemen op.
•Je bent verantwoordelijk voor de planning en verwerking van leveringen en innames.
•Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van leveringen en innames.
•Je zorgt voor het optimaal organiseren van de werkzaamheden van de afdeling om de operationele/commerciële doelstellingen in de regio zoals geformuleerd te behalen.
•Je onderhoudt intern contacten met verantwoordelijk managers om orders en servicecontracten conform afspraken met opdrachtgevers uit te (kunnen laten) voeren.
•Je bent verantwoordelijk voor de bewaking van de opdrachten en de orderportefeuille.
•Je voorziet de verantwoordelijk managers van de juiste rapportages en informatie.

Aanbod

Dan bieden wij deze uitdagende opdracht!
-6 maanden
-Circa 40u in de week (in ieder geval in het begin)

Functie-eisen

Heb jij ruime leidinggevende ervaring in een commerciële binnendienst, met administratieve processen, liefst ook in de omgeving voor zorgklanten en Gemeenten?

Ben je een echte peoplemanager die graag de teamleden in hun kracht probeert te houden, ondanks alle veranderingen.

Kan jij als geen ander administratieve processen, offerte processen en facturatieprocessen soepel laten verlopen?

Bezit je de volgende competenties?
Klantgericht, oplossingsgericht, coachend leiderschap, inlevend denken, afspraak=afspraak, normgevoel, zorgvuldig werken, planmatig werken en accuratesse.

En ben je per 1 januari beschikbaar?

Organisatie

Welzorg levert materialen en services aan gemeenten, instellingen en particuliere klanten. De eindgebruikers hebben een functie- of mobiliteitsbeperking en maken gebruik van rollators, rolstoelen, krukken of scootmobielen.

Je geeft leiding aan medewerkers van de Commerciële binnendienst en Administratie op de vestiging Den Bosch. Zij zorgen ervoor dat het verkoop-en lever-proces efficiënt verloopt en de klant en de eindgebruikers tevreden zijn. Na 6 maanden zal deze locatie opgeheven worden.

Inlichtingen

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Neo-Mundo, Mijke Eggink of Floor Bovens 010-7600985.

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd stuur dan uiterlijk 14 december je CV, een kort begeleidend schrijven en een tarief- of salarisindicatie.

Reageer via de ‘solliciteer’-button rechtsonder.

Reageren op deze vacature is niet meer mogelijk. Bekijk onze Vacature pagina voor een overzicht van actuele vacatures.