Introductie

Ben jij een stevige en ondernemende bestuurssecretaris, met interesse om naast je reguliere portefeuilles ook aan de slag te gaan met een grote organisatietransitie op bestuurs- en managementniveau? Begrijp en zie jij wat de behoeften zijn binnen de organisatie en kun jij daarin optreden als adviseur en ondersteuner van het tweekoppig bestuur?

Dan zoeken wij jou!

Functie

Als Bestuurssecretaris a.i. bij GGz Breburg krijg je een tweeledige functie-inhoud. Enerzijds ben je samen met een collega-bestuurssecretaris verantwoordelijk voor de reguliere werkzaamheden van de Bestuurssecretaris. Je geeft daarin advies en ondersteunt het bestuur, en bent verantwoordelijk voor de portefeuille Beleid & Strategie.

Anderzijds ligt er een organisatieinrichtingsopdracht rondom de governance, waarop coördinatie en regie gewenst is.

GGz Breburg bereidt zich voor op het laten aansluiten van de organisatie inrichting op haar ambitie om zorg dichter bij de patiënt te kunnen brengen, in samenwerking met andere zorgverleners. Zo hebben zij o.a. mentale gezondheidscentra opgezet, waarin de GGZ-hulpverlener nauw met de huisarts en andere partners samenwerkt. Deze andere verandering maakt dat de inrichting van GGz Breburg als organisatie ook anders zal moeten.

Aanbod

  • Een uitdagende opdracht voor 32 uur per week;
  • De opdracht is voor een periode van 6 maanden. De startdatum is afhankelijk van de eerstvolgende mogelijkheid voor kandidaat en opdrachtgever, maar bij voorkeur per 1 november 2022.

Functie-eisen

  • Je bent een Bestuurssecretaris met ruime ervaring die op operationeel, tactisch en strategisch niveau kan acteren;
  • Je bent een verbinder, een strateeg en in staat om in een complexe organisatietransitie verbindend en benaderbaar te blijven;
  • Je hebt ervaring met het adviseren over en het implementeren van organisatieveranderingen, en bent hierbij organisatiesensitief en analytisch sterk;
  • Je hebt kennis en ervaring in de zorg, bij voorkeur binnen de GGZ;
  • Je beschikt over overtuigingskracht, je bent stressbestendig, nauwkeurig en resultaatgerichtheid;
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving in de zorg. Kennis op gebied van HR is een pré.

Organisatie

GGz Breburg is een specialistische GGZ-zorgaanbieder in Midden- en West-Brabant. Met de missie “iedereen zijn leven de baas” biedt ze de best passende specialistische behandeling en ondersteuning. Deskundig, met aandacht, doortastend en in samenwerking met partners in de zorg. GGz Breburg geeft hoop aan cliënten! Samen met de cliënt wordt gewerkt aan behapbare doelen, die (opnieuw) betekenis geven aan het leven en helpen in het herstel. Zo verandert psychiatrische kwetsbaarheid van ‘te groot om te overzien’ in ‘klein genoeg om mee te leven’. De persoon staat hierbij centraal, niet de diagnose.

Uitvoering geven aan bovenstaande doet GGz Breburg vanuit de uitgangspunten van haar strategische koers: De mens zien, Samen en Dichtbij. Hiervoor zetten ruim 1.900 medewerkers en 250 vrijwilligers zich dagelijks in voor ongeveer 11.000 cliënten per jaar, in een organisatie die altijd volop in ontwikkeling is.

Zie meer op: www.ggzbreburg.nl

Logo GGZ Breburg

Inlichtingen

Neo-Mundo is een search en adviesbureau in de zorg en werft de Bestuurssecretaris a.i. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Stephanie de Swart of Sarina de Jong, consultants bij Neo-Mundo via 010-760 0985 of info@neo-mundo.nl.

Sollicitatie

Solliciteren doe je door uiterlijk woensdag 19 oktober een CV, motivatie en scherp zzp-tarief achter te laten. We nodigen je graag uit om voor de sluitingsdatum te reageren, we gaan graag eerder dan de sluitingsdatum met geschikte kandidaten in gesprek.

Reageren op deze vacature is niet meer mogelijk. Bekijk onze Vacature pagina voor een overzicht van actuele vacatures.